Nauji Rivile internetiniai produktai naujiems ir esamiems klientams

UAB „Rivilė“ internetinių produktų šeimą papildė Rivile MGAMA. Nuo šiol įmonė klientams siūlo naujus sprendimus debesijoje: Rivile MGAMA – internetinį portalą dirbti su pagrindine sistema Rivile GAMA, orientuotą į esamus ir naujus klientus, ir Rivile ERP – verslo valdymo ir apskaitos sistemą, labiau orientuotą į naujus klientus. Internetinius sprendimus įmonė kuria atsižvelgdama į rinkos pokyčius ir klientų poreikius. Tai vertina ir ekonomikos ekspertai – jau penkti metai iš eilės „Rivilė“ pelno „Top įmonė“ titulą.

Mobilumas tapo privalomu

 

„Viena – M – raidė, papildžiusi ankstesnės programos pavadinimą, kartu atskleidžia ir jos esmę. Rivile MGAMA yra mobilus langas į Rivile GAMA ir sukūrė šiai sistemai pridėtinę vertę: išsprendė jos mobilumo problemą. Naujas mobilus internetinis portalas specialiai sukurtas dirbti su Rivile GAMA“, – sakė Marius Rubinas, įmonėje atsakingas už skaitmeninius sprendimus.

„Keičiantis visuomenės įpročiams, mobilumas šiandien tapo privalomu ir yra kertinis dalykas. Siekiant patenkinti vartotojų poreikius, šalia pagrindinės sistemos Rivile GAMA, gimė Rivile API, Rivile MSCAN. Vis dažniau iš klientų girdėdami pageidavimą turėti patogų ir paprastą įrankį, skirtą personalo funkcijoms atlikti, vidaus dokumentams gauti ir tvirtinti, sukūrėme Rivile MGAMA“, – sakė dr. Vilius Kontrimas, atsakingas už įmonės strateginį valdymą.

Rivile klientai bus žingsniu priekyje

 

Rivile MGAMA yra pavyzdys, kaip technologijos gali prisitaikyti prie besikeičiančių verslo poreikių ir užtikrinti didesnį mobilumą darbe. Šis sprendimas pagerina efektyvumą, leidžia verslui augti ir tobulėti kartu su sparčiai kintančia verslo aplinka. „Su Rivile MGAMA konkurencinėje kovoje galite būti žingsniu priekyje ir valdyti savo verslą efektyviai, naudodamiesi mobiliomis technologijomis“, – pabrėžė dr. V. Kontrimas.

Naujoji sistema startavo su personalo savitarna ir dokumentų tvirtinimais, ateityje funkcionalumas galbūt bus plečiamas kitais moduliais, taps dar patrauklesniu vartotojams. Jie jau dabar pripažįsta, kad sprendimo labai laukė, jis yra paprastas ir patogus naudoti.

Sistemos galimybės ir privalumai

Programa yra draugiška vartotojui, moderni ir leidžianti dirbti 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę su bet kuriuo mobiliuoju įrenginiu, turinčiu internetinę prieigą: mobiliuoju telefonu, planšetiniu, nešiojamu ar stacionariu kompiuteriu.

Sprendimas veikia Rivile GAMA sistemos pagrindu, yra lengvai diegiamas ir aktualus visų dydžių verslams, esamiems ir naujiems klientams. Jis pasižymi plačiu pritaikymu, patogiu dokumentų tvirtinimu, efektyviu užduočių valdymu, pažangiais HR sprendimais.

Dokumentų tvirtinimo sistema suteikia galimybę tvirtinti į Rivile GAMA įkeltus pirkimo dokumentus, vidinius perdavimus, įmonės vidaus tvarkas, siunčia automatinius pranešimus. Šioms funkcijoms galimos ir  įvairios adaptacijos pagal individualius poreikius.

Darbuotojų savitarnos sistema leidžia pateikti atostogų prašymus, juos patvirtinti, rodo atostogų istoriją ir jų likučius, per sistemą pateikti algalapius, tvirtinti vidaus tvarkos taisykles, komandiruotes.

„Sprendimo vystymas čia nesustoja: planuojami moduliai verslo ir personalo procesams valdyti, jau yra numatyti tokie funkcionalumai, kaip komandiruočių prašymų teikimas, prisegtų failų perkėlimas iš duomenų bazės ir darbo kalendorius. Įgyvendinus šiuos planus, sistemos vystymo sprendimai bus priimami siekiant modernizuoti ir lengvinti darbuotojų darbą, atsižvelgiant į klientų norus ir poreikius“, – tvirtino M. Rubinas.

Rivile produktų naujovės

 

Prie Rivile GAMA programos 2021 m. buvo prijungtas dirbtinis intelektas. Žengti šį strateginį verslo žingsnį labiausiai paskatino įmonių poreikis tiksliau prognozuoti pardavimus, likučius ir kitus svarbius rodiklius, taupyti laiką ir didinti verslo efektyvumą.

Taip pat UAB „Rivilė“ sukūrė šiuos internetinius spendimus: Rivile API – trečioms šalims sudarytą žiniatinklio paslaugų rinkinį, leidžiantį integruoti savo sistemas su Rivile GAMA, ir Rivile MSCAN – greito prekių atrinkimo bei pajamavimo programa, kuri naudojama su kaupikliu arba mobiliojo ryšio įrenginiu, turinčiu naršyklę.

Taip pat šį rudenį buvo išleista debesų verslo valdymo ir apskaitos sistema Rivile ERP. Visi šie sprendimai leis Rivile klientams augti pasirenkant tinkamiausią sau sprendimą.

Plačiau: vz.lt
Daugiau apie Rivile MGAMA rasite čia.

Kitos aktualijos

Rinkoje – inovatyvi verslo valdymo ir apskaitos sistema „Rivile ERP“ debesijoje

Naujausias UAB „Rivilė“ produktas – „Rivile ERP“ – suteikia galimybę verslą valdyti ir apskaityti inovatyviai debesijoje. Nuo šiol įmonė siūlo du pagrindinius produktus: naują debesų produktą „Rivile ERP“ ir klientų infrastruktūroje diegiamą

Rivile skaitmeniniai sprendimai taupo laiką ir lėšas

Verslo sėkmė reikšminga dalimi priklauso nuo procesų optimizavimo. Daugiau kaip trisdešimt metų verslo valdymo ir buhalterinės apskaitos sistemas kurianti UAB „Rivilė“ nuolat verslui siūlo naujų

Su Rivile EDI (EKO) – efektyvu ir paprasta

Efektyvu ir paprasta – taip dviem žodžiais galima apibūdinti Rivile EDI (EKO) sistemą. UAB „Rivilė“ specialistų sukurtas sprendimas leidžia sklandžiai, greitai ir patikimai keistis dokumentais

Nominacijos liudija: Rivile eina teisinga linkme ir turi potencialo augti

Rugsėjo pradžioje „Rivile“ pasiekė džiugi žinia: kompanija pateko į „TOP įmonė 2022“ – patikimiausių, stabiliausių ir pelningiausių įmonių sąrašą. Ne mažiau džiugi buvo ir pirmojo