Jūsų atsakomybės:
Verslo valdymo ir apskaitos sistemos Rivile ERP diegimą naujiems klientams:
- Diegimo projekto valdymą: planavimą, organizavimą, vykdymą, uždarymą.
- Komunikaciją su visomis suinteresuotomis šalimis.
- Reikalingų konfigūravimų atlikimą, duomenų importą / eksportą ir pan.
Pagalbos suteikimą esamiems klientams, naudojantiems naują apskaitos ir verslo valdymo sistemą Rivile ERP:
- Konsultavimą, kaip naudoti Rivile ERP produktą sprendžiant kliento verslo ir apskaitos problemas.
- Rivile ERP produkto konfigūravimą pagal kliento poreikius.
- Programavimo poreikių identifikavimą, jų perdavimą programuotojams, testavimą ir kliento apmokymus.
- Produkto mokymus ir pristatymus.
- Darbo vykdymą nuotoliniu būdu, prisijungiant prie klientų darbo vietų.