HCM.LT personalo valdymo sistema

Sistemos galimybės:

  • Saugus bet kokios Personalo informacijos kaupimas ir valdymas;
  • Personalo dokumentų automatinis generavimas;
  • Elektroninės atostogos;
  • Elektroninės komandiruotės;
  • Elektroninis vidaus tvarkų supažindinimas;
  • Automatiniai pranešimai ir priminimai;
  • Savitarna darbuotojams;
  • Integracija su Rivile;
  • Daugiakalbė;
  • Kasdien naudojama tūkstančių darbuotojų Lietuvoje, įvairaus dydžio įmonių skirtingose verslo šakose.

Privalumai naudojant HCM.LT personalo valdymo sistemą:

  • Akimirksniu pasieksite visus savo įmonės darbuotojų duomenis ir pasikeitimų istoriją iš bet kurio įrenginio. Darbuotojo kortelėje kaupiama visa reikalinga informacija ir istorija (atlyginimai, skirtos premijos, kvalifikacijos, atlikti projektai, nuobaudos, atostogos, metiniai tikslai ir t.t.), susiję personalo dokumentai, atostogų istorija ir likučiai, išsiųstos susipažinti vidaus tvarkos;
  • Automatiškai generuojami visi personalo dokumentai – sutartys, priedai, prašymai, įsakymai – per kelias sekundes. Visi dokumentai saugomi ir lengvai pasiekiami ir atsekami. Jokių žmogiškųjų klaidų ir mechaninio darbo!;
  • Lengvas ir greitas atostogų ir komandiruočių užsakymas, derinimas ir tvirtinimas online, įsakymų ir grafikų generavimas ir integracija su Rivile. Tikslus atostogų likučių skaičiavimas pagal LR Darbo kodeksą;
  • Įmonės kalendoriuje matomi visos komandos atostogų ir komandiruočių planai. Planuodami ateities veiklą, visuomet žinokite savo komandos planus;
  • Sistema automatiškai informuoja visus reikiamus asmenis apie svarbias datas ir įvykius – bandomojo termino ar terminuotos sutarties pabaigą, atostogų likučius, teisių į mamadienius/tėvadienius pasibaigimą, darbuotojų gimtadienius ir pan. Sklandūs procesai ir jokių vėlavimų;
  • Elektroninis darbuotojų supažindinimas su vidaus taisyklėmis, darbų saugos ir sveikatos dokumentais, instrukcijomis, darbo grafikais ir kitais įmonės vidiniais dokumentais. Tvarkinga vidaus taisyklių dokumentacija ir saugoma pasirašymo istorija;
  • Duomenis lengva eksportuoti į MS Excel, apdoroti ir sukelti atgal. Dirbkite taip, kaip Jums patogu;
  • SaaS taupo kaštus. Nesirūpinkite serveriais, archyvavimais, atnaujinimais, palaikymu ir IT priežiūros specialistais. Viskas jau patikimai ir saugiai sutvarkyta;
  • Elektroniniai procesai taupo laiką, mažina kaštus, didina efektyvumą.

Kita informacija, reikalavimai:

  • Sistema veikia su Rivile GAMA programa.

Sistemos orientacinė nuomos kaina:

  • Nuo 1 iki 5 eur už darbuotoją per mėn. priklausomai nuo pasirinkto funkcionalumo;
  • Daugiau nei 500 darbuotojų – pagal atskirą susitarimą.

Plačiau

Atstovas

UAB „Metasistemos“

Rivile Produktas

Apskaitos ir Verslo valdymo sistema Rivile GAMA

Susisiekti